לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

טיפ החודש: תותים!

היא כיום חריגה בנוף המילויים המפתים והאינסופיים, אבל היא המקורית והקלאסית ויש מי שלא יחליף אותה בעבור שום מילוי יוקרתי שבעולם – ריבת התות! קצת על ערכיו של התות שכמעט שכחנו שקשור לסופגנייה, ומה יחסו לסוכרתיים?

התות הוא פרי אשר בדרך כלל ידידותי עם סוכרתיים. הוא מכיל כ-8 גרם פחמימות ל-100 גרם ורק 32 קלוריות לכמות זו. בנוסף, הוא מתהדר באינדקס גליקמי נמוך ולכן צפוי להשפיע באופן מתון על רמת הסוכר בדם.

לכן אם כבר חשקה נפשכם בסופגנייה ביתית, בחרו בסופגנייה אפויה, והוסיפו לה מילוי של ריבת תותים ללא תוספת סוכר, כמובן במידתיות! אפשרות נוספת המשדרגת את הטעם ולא משפיעה כלל על הסוכר היא להוסיף גם קוביית שוקולד מריר 85% קקאו בנוסף לריבת התות (כחצי כפית תספיק לסופגנייה). הטעם של שניהם יחד מדהים!

מוזמנים לבדוק באופן אישי על רמת הסוכר שלכם.