לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

עולם הסוכרת

צלי בקר ברוטב יין אדום

מחפשים מנה עיקרית מרשימה על שולחן החג? כזה שאי אפשר לפספס איתו?
קבלו מתכון חגיגי ומנצח לצלי בקר עסיסי ביין, המתאים ל-6 סועדים ומכיל רק 26 גרם פחמימה למנה. המחמאות מובטחות!

להמשך קריאה

הכל דבש ואין בו עוקץ

דבש הוא מאכל טבעי בעל מתיקות כשל סוכר. אנשים אכלו דבש כבר לפני עשרות אם לא מאות אלפי שנים. הדבש ידוע גם בתכונות הבריאותיות שלו.

מאחר ששמירה על ערכי סוכר תקינים בדם היא מאבני היסוד של הטיפול העצמי בסוכרת, מומלץ להימנע מתוספת סוכר למזון, אבל נשאלת השאלה האם כל סוגי הסוכר המוסף משפיעים באותה צורה על רמות הסוכר בדם?

להמשך קריאה

שנה חדשה והחלטותיה – לרדת במשקל וגם לשמור עליו!

"ממחר דיאטה, ביום ראשון אני מתחיל/ה, אחרי החגים זה יקרה"- כל אלו הן אמרות שגורות על ידי רובנו, אבל אצל חלקנו ההחלטה לקחת את עצמנו בידיים ולעשות שינוי, אינה עניין "אופנתי" או חלק מצו חברתי אלא צורך בריאותי אקוטי של ממש. שנה חדשה היא הזדמנות אמיתית לעשות "חישוב מסלול מחדש", ולקבל החלטה  מושכלת מתוך הבנה שהבריאות שלנו מונחת על כף המאזניים. לרגל ראש השנה, אספנו את מומחי המרפאה לטיפול בהשמנה שלנו וקיבלנו מהם תובנות והמלצות, כל אחד בתחומו.

להמשך קריאה

פרפה פירות יער

מיוחד לשבועות – ארוחת בוקר חלבית לסוכרתיים:

קלה להכנה, מצוינת כקינוח וטעימה לכולם.

ארוחת בוקר זו מכילה מעט יותר פחמימות, כ-18 גרם פחמימות, אבל היא מיוחדת ומרעננת. סך פחמימות: 18 גרם, סיבים תזונתיים: 7 גרם, קלוריות: 309

זמן הכנה: 5 דקות, ארוחה ל-2 אנשים

להמשך קריאה

מי הזיז את הגבינה שלי? התמודדות עם שינוי הרגלים במחלת הסוכרת

סוכרת מסוג 1 היא מחלה כרונית, שטרם נמצא לה מרפא. עם זאת, אנו יודעים היום שבעזרת הטיפול הנכון וקיום אורח חיים נכון ומאוזן, אנשים סוכרתיים יכולים לנהל את הסוכרת ולחיות לצידה חיים מלאים עד 120. באשר לסוכרת מסוג 2, לעיתים (כתלות במצב המטופל) שינוי תזונתי ופעילות גופנית לבדם עשויים לחולל מהפכה ואף להחזיר את המצב לקדמותו, עם המשך מעקב רפואי צמוד. במקרים אחרים, נדרשת התערבות רפואית גדולה יותר הכוללת גם נטילת תרופות ו/או אינסולין, אך גם במקרים אלו, הקפדה על הטיפול תוביל לאיזון הסוכרת, ותאפשר חיים פעילים ונורמטיביים.

להמשך קריאה

מוצרי חלב וסוכרת

מוצרי חלב מכילים חלבונים וויטמינים והם משמשים מקור מצוין לסידן, שעוזר לבריאות העצם והשן. עם זאת, חלק ממוצרי החלב עלולים להכיל כמות גדולה של שומן רווי, ולכן מומלץ לבחור במוצרי חלב דלי שומן או לאכול במתינות את אלו המכילים אחוזי שומן גבוהים.

להמשך קריאה

"מורה נבוכים" לאכילה נבונה של מטעמי חג השבועות

בחג השבועות נוהגים לאכול גבינות ומאכלי חלב. אחת הסיבות לכך היא, שכאשר ניתנה לבני-ישראל התורה, ובה דיני הכשרות, התברר שאין להם בשר כשר, מכיוון שהכנת בשר כשר דורשת כלים והכנה מיוחדת, וכל זה דורש זמן. לכן אכלו ביום זה מאכלי חלב.

להמשך קריאה

מאפינס קמח שקדים

טעמו של קמח השקדים הינו מתקתק באופן טבעי והמאפים שמכילים אותו יוצאים לחים וטעימים. השקד דל בפחמימות באופן טבעי ועשיר במינרלים כמו אשלגן ומגנזיום ובשומנים בריאים. כדאי לאחסנו במקרר.

להמשך קריאה