molecules molecules

מרפאה לטיפול בהשמנה

תופעת ההשמנה היא תופעה אתה מתמודדת החברה המודרנית, העשויה לגרום לתחלואה נלווית ולירידה באיכות החיים. התמודדות באמצעות דיאטה ושינוי אורח החיים בלבד – הנחילו אכזבה לרוב הסובלים ממחלת ההשמנה.

בשנים האחרונות הטיפול התרופתי במחלת ההשמנה עבר מהפכה. תעשיית התרופות פיתחה תרופות יעילות ובטוחות לירידה במשקל, המביאות לתוצאות מרשימות ודומות במידת הירידה במשקל לאלו המושגות בהתערבויות כירורגיות. התרופות שמספרן רק הולך וגדל הופכות למרכז הטיפול כיום, כאשר מלווה להן ליווי רפואי והתאמה של אורח החיים והפעילות הגופנית.

השימוש בעולם ובישראל רצוף סיפורי הצלחה על מטופלים ש"שברו את המחסום" והגיעו למשקלם הרצוי. אחרים התאכזבו מן התוצאה או סבלו מתופעות לוואי שמנעו מהם להמשיך בטיפול. חשיבותו של מעקב במרכז רפואי המתמחה וניגש לבעיה בצורה רב מקצועית, היא הכרחית להשגת תוצאה מיטבית בדרך בטוחה. חשוב לזכור שהמטרה ארוכת הטווח היא שמירה הישגי הטיפול לטווח ארוך תוך שמירה על בריאותו של המטופל.

פרופ' קרסיק אשר מוביל את הטיפול בהשמנה במרכז DMC, שימש כמנהל המכון לאנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, נחשב לאחד ממובילי הדעה המרכזיים בארץ ובעולם בנושא ההשמנה, ושותף בפיתוח וביישום השימוש בתרופות ממשפחת האנלוגים ל- GLP-1. הוא מנוסה בתרופות הקיימות כיום ושותף למחקר בשימוש בהן ובדורות הבאים של משפחת התרופות. לצורך התאמת התרופות באופן אישי, פרופ' קרסיק מבצע הערכה של מכלול תופעות המטופל, ולפי הצורך נוקט בשינויי מינונים והחלפת תרופות ושילובן בהתאם לצורך הרפואי. תשומת לב רפואית מעמיקה תינתן למצבים מיוחדים של תחלואת מערכת העיכול, בלוטת התריס, בעיות במחזור ופוריות ועוד.

מרפאתDMC להשמנה כוללת צוות מקצועי ורב תחומי המציע ייעוץ תזונתי, מעקב שוטף וניהול רצוף של הטיפול תוך מענה מהיר לצרכי המטופל.
בביקור הראשון תתבקש/י למלא שאלון ולהעביר מידע רפואי על מצבך הבריאותי, הביקור יכלול פגישה מעמיקה עם פרופ' קרסיק והערכה ע"י תזונאית. בסיומו, תתקבל המלצה לתוכנית טיפולית מלאה הכוללת התייחסות לטיפול התרופתי, לשינויים הנדרשים באורח החיים ולנדרש בהתאמה למצב האישי של כל מטופל. אחות מומחית תדריך את המטופל באופן מתן התרופה, יחד עם כלל המאמצים והסידורים הנדרשים להבטחת הצלחת התהליך. המרפאה מציעה תוכנית מעקב ע"י מנהל מקרה מומחה במוטיבציה לירידה במשקל, תוך מעקב צמוד של פרופ' קרסיק ותזונאית.

ימי קבלה:

קבע פגישה