לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

גבינת קשיו ביתית

גבינות יכולות להיות גם ממקור שאינו חלבי. היתרונות בכך הם רבים ומאפשרים לקבוצות שונות באוכלוסייה שנמנעות ממוצרי חלב, להנות ממאכל שדומה לגבינה. הקשיו עשיר בשומן בלתי רווי אשר מקושר עם בריאות הלב וכלי הדם, לצד כמות גדולה של אשלגן המסייע בהפחתת לחץ הדם ו-30% פחמימות אשר יתפרקו בקצב איטי לסוכר בעקבות נוכחות השומן הבריא. הנה מתכון טבעוני מנצח ודל פחמימות לגבינה מאגוזים.
מתכון טבעוני מנצח ודל פחמימות לגבינה מאגוזים.

 

גבינת קשיו ביתית

מצרכים:

1 כוס אגוזי קשיו טריים, מושרים ללילה במים קרים

מעט מים

מיץ מחצי לימון

1 כף טחינה גולמית איכותית (אפשר מלאה)

1 שן שום (לא חובה)

מלח

הכנה:
טוחנים את כל המרכיבים יחד במעבד מזון חזק, עד לקבלת משחה אחידה וחלקה. אם מעבד המזון לא מספיק חזק, אפשר להוסיף יותר מים ולייצר גבינה דלילה יותר, ולאחר מכן "לרכז" אותה בעזרת בד גבינות.

 

ערכים תזונתיים לכל המתכון:

  קלוריות 911
פחמימות (גרם) 48
חלבון (גרם) 25
שומן (גרם) 74

 

Call us!