לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

מרק כתום אוריינטלי

מרק שעשיר בירקות כתומים, שהמאפיין התזונתי שלהם הוא שפע הבריאות, המסופק בזכות תכולת הקרטנואידים הגבוהה (גזר, דלעת, דלורית ועוד). הקרטנואידים מהווים, נוגדי חימצון רבי עוצמה המסוגלים למנוע מחלות לב וכלי דם, על ידי ניטרול פעילות של רדיקאלים חופשיים בגוף, מגינים על העור מפני השמש ואף עשויים לסייע בעיכוב הזדקנות תאי המוח ומניעת ניוון קוגניטיבי.

מצרכים:

לקט ירקות למרק כתום מצונן של שופרסל
400 מ"ל קרם קוקוס
2 כפות שמן
1/2 כפית שום כתוש
מעט שורש ג'ינג'ר מגורד
5 גר' מלח
פלפל שחור לפי הטעם
חופן כוסברה קצוצה

אופן ההכנה:

  1. בסיר רחב מחממים את השמן. מוסיפים את לקט הירקות למרק כתום. מערבבים היטב למשך 2-3 דקות. מוסיפים 5 כוסות מים, מכסים את הסיר ומביאים לרתיחה.
  2. מוסיפים קרם קוקוס, שום כתוש, ג"ינג'ר מגורד, מלח ופלפל, מערבבים היטב ומבשלים כ-1/2 שעה על אש בינונית, או עד שהירקות מתרככים.
  3. מעבדים במעבד מזון עד למרקם חלק. מגישים עם כוסברה קצוצה מעל.

 

בתאבון!

 

זמן הכנה: 15 דקות
דרגת קושי: קלה
מס' מנות: 4
כשרות: פרווה

הרכב תזונתי למנה:
אנרגיה –  155 קק"ל
חלבונים – 1.6 גרם
פחמימות – 19 גרם
שומנים – 7.2 גרם
מתוכם שומן רווי – פחות מ-0.5 גרם
נתרן – 204 מ"ג

 

המתכון מתוך הספר "לאכול נכון – לאכול ים תיכוני"
של רות משה, דיאטנית קלינית, מחנכת לסוכרת

Call us!