לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

מתכונים בריאים

מרק כתום אוריינטלי

מרק שעשיר בירקות כתומים, שהמאפיין התזונתי שלהם הוא שפע הבריאות, המסופק בזכות תכולת הקרטנואידים הגבוהה (גזר, דלעת, דלורית ועוד). הקרטנואידים מהווים, נוגדי חימצון רבי עוצמה המסוגלים למנוע מחלות לב וכלי דם, על ידי ניטרול פעילות של רדיקאלים חופשיים בגוף, מגינים על העור מפני השמש ואף עשויים לסייע בעיכוב הזדקנות תאי המוח ומניעת ניוון קוגניטיבי.

להמשך קריאה

לביבות קישואים

חג החנוכה אינו מושלם בלי לביבות על השולחן. ניתן להכינם בשלל צבעים וטעמים, באותה צורת הכנה. את תפוחי האדמה החלפנו לקישואים ובשילוב עם הבצל מתקבלות לביבות טעימות במיוחד וגם מופחתות פחמימות. הרוטב המומלץ יהיה שמנת חמוצה שמוסיפה טעם וקלילות.

להמשך קריאה

שנהיה לראש ולא לזנב

במקום דג הקרפיון המסורתי שאינו אהוב על הצעירים, אנו מציעים לכם מתכון של דג סלמון.

 

נתחי סלמון צלויים, עם סלסת נקטרינות וצ'ילי

להמשך קריאה

גבינת קשיו ביתית

גבינות יכולות להיות גם ממקור שאינו חלבי. היתרונות בכך הם רבים ומאפשרים לקבוצות שונות באוכלוסייה שנמנעות ממוצרי חלב, להנות ממאכל שדומה לגבינה. הקשיו עשיר בשומן בלתי רווי אשר מקושר עם בריאות הלב וכלי הדם, לצד כמות גדולה של אשלגן המסייע בהפחתת לחץ הדם ו-30% פחמימות אשר יתפרקו בקצב איטי לסוכר בעקבות נוכחות השומן הבריא. הנה מתכון טבעוני מנצח ודל פחמימות לגבינה מאגוזים.
מתכון טבעוני מנצח ודל פחמימות לגבינה מאגוזים.

להמשך קריאה

סלט ארטישוק אביבי

מתכון לקראת חג הפסח של תבשיל ארטישוק מבושל טעים במיוחד.
הסלט עשיר בוויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון ויכול אף להוות ארוחה מלאה כיוון שמכיל את כל אבות המזון.

להמשך קריאה

סלמון בתבלינים

מומלץ לאכול דגים, שמספקים שומן בריא ללב, לפחות פעם פעמיים בשבוע. כדאי שתכינו מראש תערובת של תבלינים כדי לחסוך זמן הכנה.

להמשך קריאה

צלי בקר ברוטב יין אדום

מחפשים מנה עיקרית מרשימה על שולחן החג? כזה שאי אפשר לפספס איתו?
קבלו מתכון חגיגי ומנצח לצלי בקר עסיסי ביין, המתאים ל-6 סועדים ומכיל רק 26 גרם פחמימה למנה. המחמאות מובטחות!

להמשך קריאה

פרפה פירות יער

מיוחד לשבועות – ארוחת בוקר חלבית לסוכרתיים:

קלה להכנה, מצוינת כקינוח וטעימה לכולם.

ארוחת בוקר זו מכילה מעט יותר פחמימות, כ-18 גרם פחמימות, אבל היא מיוחדת ומרעננת. סך פחמימות: 18 גרם, סיבים תזונתיים: 7 גרם, קלוריות: 309

זמן הכנה: 5 דקות, ארוחה ל-2 אנשים

להמשך קריאה

מאפינס קמח שקדים

טעמו של קמח השקדים הינו מתקתק באופן טבעי והמאפים שמכילים אותו יוצאים לחים וטעימים. השקד דל בפחמימות באופן טבעי ועשיר במינרלים כמו אשלגן ומגנזיום ובשומנים בריאים. כדאי לאחסנו במקרר.

להמשך קריאה

מתכון לאוזני המן עם שוקולד מריר איכותי

כל מאכל ניתן לשפר תזונתית על מנת להשיג מזון משופר ובריא יותר אשר לא יכיל מרכיבים הפוגעים בבריאותנו. במתכון הנוכחי, הקמח הלבן הוחלף בקמח מלא אשר מכיל יותר סיבים תזונתיים והוא עשיר יותר בוויטמינים, הסוכר הוחלף בתחליף סוכר טבעי – הסטיביה, והמילוי הוא הבריאותי ביותר הקיים – שוקולד מריר המכיל אחוז גבוה של מוצקי קקאו ולכן מכיל אחוז גבוה של נוגדי חמצון המסייעים במניעת מחלות רבות. אוזני ההמן במתכון זה מכילים כ-50% פחות מכמות הפחמימות בהשוואה לאוזני ההמן הסטנדרטיים ולכן סביר להניח כי יגרמו לעלייה מתונה יותר ברמת הסוכר בדם.

להמשך קריאה

עוגיות שבבי שקדים

שקדים הם למעשה הזרעים של עץ השקד ונחשבים למזינים ביותר. הם עשירים בחלבון, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים. בנוסף לערכים התזונתיים, לשקדים יתרונות בריאותיים מגוונים ביותר. השקד נחשב למזון בעל מדד גליקמי נמוך, הוא משחרר את האנרגיה לגוף באופן איטי וקבוע ומומלץ לחולי סוכרת.

להמשך קריאה

פלפל ממולא באורז מלא ברוטב עגבניות

אם אתם רוצים לגוון, דעו כי ניתן למלא מגוון רחב של ירקות: פלפלים מכל הצבעים, קישואים, עגבניות, בצל, חצילים, קולורבי, לפת, שומר ומה לא. בחרו לכם ירק שאתם אוהבים מירקות העונה ומלאו אותו. אם הירק לא חלול כמו הפלפל, צרו בו חלל בעזרת כף פריזאית או סכין. את פיסות הירק שהוצאתם קצצו דק והוסיפו למלית במקום הקישוא שבמתכון.

להמשך קריאה

לביבות תרד וגבינה אפויות

לביבות ידועות כמאכל עתיר קלוריות, בעיקר בזכות העובדה שרוב האנשים בוחרים לטגן אותן. הלביבות המסורתיות מבוססות על תפו”א אשר משפיע באופן מהיר יחסית על רמות הסוכר בדם ותורם כמות לא מבוטלת של פחמימות. הנה אפשרות בריאה יותר בגרסה אפויה ועם החלפת חלק מן המרכיבים במכריבים בריאים יותר.

להמשך קריאה

מאפינס סופגניות

מאכלי החנוכה ידועים כמאכלים עתירי קלוריות, בעיקר בזכות העובדה שרוב האנשים בוחרים לטגן אותם. הסופגניות, בנוסף להיותן עשירות בשומן, גם מכילות כמות לא מבוטלת של סוכרים פשוטים שמקורם בבצק או במילוי המתוק. לכבוד החנוכה, הכנו עבורכם מתכון אלטרנטיבי לסופגניות המוכרות, בגרסה אפויה ועם שיפור של חלק מן המרכיבים במרכיבים בריאים יותר.

להמשך קריאה
Call us!