לוקחים את הסוכרת שלך באופן אישי

  הרצל רוזנבלום 6, מתחם סי אנד סאן, ת"א

פנקוטה ברוטב תותים

להכין במהירות ולהתענג באיטיות. קינוח קטוגני מושלם, מרשים וקל להכנה.

החומרים:

שקית תותים קפואים

מיכל שמנת להקצפה – ניתן להחליף את השמנת בקרם קוקוס לקינוח פרווה

1/4 כפית תמצית וניל

2 כפות אריתריתול / 2 שקיות סטיביה

 

אופן ההכנה:

מחממים בסיר את השמנת עם הווניל וחצי מכמות הממתיק, כשמתחיל לבעבע מסירים מהאש מצננים ומעבירים לכלי אחסון קטנים – כלי לקרח או תבנית שוקולד מסיליקון או כלים חד פעמיים (חשוב שהכלי לא יהיה עמוק). מקפיאים לפחות לשעתיים.

מחממים את התותים עם מחצית מכמות הממתיק עד לריכוך, מועכים בעזרת מוט או במעבד מזון, טועמים ומוסיפים המתקה אם צריך (גם את השמנת). מעבירים לכלי אחסון ולמקרר

ההגשה:

שופכים את התותים לכלי הגשה, מחלצים את קוביות השמנת הקפואה ומסדרים על הרוטב האדום.

 

ערכים תזונתיים:

960 קלוריות, 27 גר' פחמימות, 6 גרם סיבים, 91 גרם שומן ו-8 גרם חלבון לכל המתכון.

ואם מכינים עם קרם קוקוס: 830 קלוריות, 75 גרם שומן, 30 גרם פחמימות.

 

באדיבות עדינה בכר, דיאטנית קלינית במרכז DMC לסוכרת והשמנה

Call us!